غزل و آرش

شعر

1388/8/26 17:06
نویسنده : فاطیما
329 بازدید
اشتراک گذاری

با تو هستم شعر ای جادوگر افسانه گو

ای شده جاری میان هر رگت صد آرزو

با شما هستم شما ای واژه های کاغذی

با شما دارم شبانه بحث و اشک و گفتگو

 

با توأم ای همدم شبهای تنها ماندم

ای گل بشکفته در اعماق قلب و باورم

بازگو این راز را بشنود دلبر زمن

حرفهای حک شده در تار و پود پیکرم

 

شعر من ! شیوای شورانگیز من !

ای پناه قلب تنها و دل لبریز من

گو به یارم دوستش دارم همیشه ، تا ابد

آه این بوده همه راز دل لبریز من

 

 سروده شده در پاییز 1385

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

پويا كوشمولو
12 فروردین 92 4:32
سلام ، عيدت مبارك
اميدوارم كه سال خوشي پيش رو داشته باشي
اگه شعر اين پست مال خودته بايد بگم خيلي خوبه ، شما قابل تحسين هستيد


سلام مرسی شما لطف دارید بله شعر ها مال خودمه


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به غزل و آرش می باشد